Merhaba arkadaşlar 3 aylık bi bebeğim var uyumadığı her saniye ağlıyor hiç susmadan ağlıyor asla sırtını yere koyamıyoruz sadece uyuyorsa yatıyor yoksa devamlı ağlıyor napıcağımı bilemiyorum bi sıkıntısı mı var kucağa alıştı ondan mı gazdan mı bilemiyorum 2 aylıkken doktora götürdüm genel muayene için doktor çok sağlıklı bi bebeğiniz var dedi ama yüzeysel bakıyor fıtığı falan olsa elle muayene de anlar mıydı hiç bir fikrim yok gaz için sabsimplex kullanıyoruz genel olarakta baya gaz çıkarıyor gazı da yok gibi geliyor çok çaresizim sizce doktora götürüp tahlillerine yada herhangi bişeyine baktırmam gerekiyor mu normal mi bi fikri olan var mı😣