Bebeğim 7.ay 21 günlük. Süt alerjisi + yumurta alerjisi var. Rota aşısını yaptırdım. Kimse yaptırma demedi böyle bişeyden haberim yoktu. Ama 9.ayda kızamık aşısı olacak yumurta beyazındam yapılırmış aşı. Sağlık ocağı biz yapamayız dedi. Hastanede yapılacakmıs.