Kızlar birtek benim bebeğim mi böyle birşeyi var da ben mi anlamıyorum diye kendimi sorguluyorum.. Gelişimi herşeyi güzel gidiyor hatta baya önden gidiyor iri bir bebek kontrollerinde doktorlar uyumaması normal diyor. 5 aylık olmak üzere saat başı kalkıyor, gündüz evden çalışıyorum akşama kadar bilgisayar balındayım annem geliyor bakıyor kadın bir yandan temizliğimi yemeğimi de hallediyor ama oğlum Ardıç ona bile fırsat vermiyor o aralar ben tutuyorum. Hatta bazen annemde de çok ağlıyor sadece meme emmek istiyor o günler işlerim de çok aksıyor. Bazı günler şanslıysak üç kere yarımşar saat uyuyor ama o günler çok çok nadir oluyor 10 günde bir gibi. Onun dışında hep kucak istiyor, sürekli bağırarak söyleniyor gibi sesler çıkarıyor çok hareketli. Aslında çok Gülen ve iletişim kuran bir bebek yattığı yerde bile sürekli kendini kaldırmaya çalışıyor kucağımda zıplıyor sanki konuşamıyor yürüyemiyor diye sinirleniyor gibi bir de ağır bir bebek 9 buçuk kilo.. Annemle bakmama rağmen ikimizin de pertini çıkardı. Gece artık dayanamayıp yanıma yatırıp yatarak emziriyorum. Uyandıkça veriyorum. Ağlatmak ya da aramızdaki güven bağını kırmak da istemiyorum.. Tecrübeli anneler bir çözümünüz var mı? Uyumayan bebeğim şunu verince ya da yapınca uyudu diye. Dişleri kaşınıyor diye osanit toplardan aldım onlar bazen etki ediyor gibi ama yine de çok bir faydası olduğu söylenemez.. nolur yardım edin biraz teselli edin beni.. psikolojim altüst olmuş durumda…