Deletedmom55566 Çerkezköy de 1 haftadır geziyorum kiralık ev yok olanda çok yüksek istiyor, Kapaklı da kiralar ne kadar bilen arkadaşlar yazarsanız sevinirim.
Deletedmom55566 Aklimdasin Baktık ama emlak cida olduğu için komisyonu çok istiyorlar en son bakıp sorduğumuz eve, 2bin kira,3 bin komisyon,2 binde emlak ci istedi.
Deletedmom55566 Deletedmom_18 Fevzi paşa mahallesi çok iyi,bide tepe var orası lüks siteler var nesih bir yer.