Merhaba, oğlum tam 6 aylık. Bakınmaya başladığından beri bizim her yediğimize içtiğimize dikkat ediyor. Son 1-2 haftadır suluktan su içiyor. Bizi yemek yerken görünce yalanıyor. Ancak ek gıdadan hoşlanmadı. Besinlerin tadından değil yemek zorunda olmaktan rahatsız. İlk kez emziğine bir şey bulayıp verdim öğürmüyor ama kaşıkla verince kafasını çeviriyor, morali bozuluyor ağlıyor. Ben yerken bile gerilmeye başladı irkiliyor eskiden isterdi istemiyor kendini geri atıyor. Bir tek babasının tabağından yoğurt tatmış dün dışarıdaydık ben görmedim. O yüzden bugün kendime tabak yapar gibi yaptım ama fayda etmedi. Ben yerken bile kolumun altına saklandı. Daha çok yeni, 2. günümüz ama endişelendim açıkçası. Bizimle aynı durumu yaşayan var mı?