Ben yaklaşık 2 ay belki daha fazla yaşadım büyüdükleri için artık dikkatleri çok daha fazla dağılıyor en ufak bir seste emmeyi bırakıyordu , tekrar emmek istemıyordu . Genellikle sessiz sakin bir ortamda emzirmeye çalıştım . Emmiyor diye sakin biboron vs şeyler kullanmanı önermem bu sefer iyice bırakabilir . Uyumadan önce uyuyacağım zaman yani yada uyandığında emzirmeye çalış . Sakinleştirip şarkı söyleyebilirsin çok zorlu bir dönem gerçekten 🙏🏻 Allah sabır versin umarım çabuk gecer