Taftafgiller 2.habıma başladım bende ilk habmın ortasında adet oldum ve şiddetli Bi 12 gün kadar sürdü sonrada olmadım ama habmın sonlarında olmamız lazım ne bileyim garip geldi ben düzenli adet görmek için aldım ama düzensiz galiba bu arada her habımın dk sı dk sına kullanıyorum alarm kurmak en mantıklısıymış ☺️