Hmyrufk merhaba canım geçmiş olsun benim kızım da bir ay boyunca hastaydı öksürüyordu balgamı vardı bronşite dönüştü antibiyotik tedavi gördük bir hafta hastanede yatırdılar hiçbir zaman iyileşmedi 1 ay boyunca bir gün bile iyileşmedi en son çarem Bir diş sarımsak ezdim püre haline getirdim bir yemek kaşığı zeytinyağı üzerine döktüm ondan sonra kızımın ayak tabanına sürdüm çorap da giydirdim ertesi güne kadar çok şükür öyle iyileşti benim kızım