Elifduman Merhaba arkadaşlar benim bbebeğim 1ay 20 günlük ve göğsümü tutmadığı için sütümü sağarak veriyorum size sorum şu dışarı çıktığınız da sağdıcımız sütü saklamak ve ısıtmak için hangi ürünleri kullanıyorsunuz
[silindi] Elifduman ben yanıma küçük bir kavanoz alıyorum bi yerden cafeden vs sıcak su alıyorum içine biberonu oturtuyorum 1 dakika kadar hemen ısınıyor canım sende yap şuan gezmedeyiz hep öyle veriyorum
Faras ZATEN havalar sıcak olduğu icin ben ısıtmadan veriyorum ve 4 saat dışarda kalma süresi var o yüzden problem olmuyor