Kızım 5,5 aylık. Tam bir haftadır burnu tıkanıyor. Doktor boğazında hafif bir kızarıklık var üşütmüş dedi. Başka herhangi bir şikayeti yok ama burun tıkanıklığı hala geçmedi. Günde 5-6 kez aspiratörle çekiyorum ama yine tıkanıyor🤦🏻♀️
Hatta bugün sürekli uykudan uyandı çünkü çok kısa sürede tekrar tıkanıyor🥺
Serum fizyolojik ve aspiratörden başka önerisi olan var mı?🥺