Kuzeyiinannesiiiiiii Kızlar ayvalığa gidiyoruz günü birlik denizde öğlene kadar duracağız öğleden sonra gezecegiz tek sıkıntı bebekle nasıl yaparım nasıl ederim
Gamzee88 Kuzeyiinannesiiiiiii benimde 46 günlük oğlum var cnm ,cesaret edemiyorum tatil yapmaya,emziriyorm dışarlarda rahat edemem düşüncesi var bende ,inşh senin tatilin iyi gecer❤️
metehan2 Kuzeyiinannesiiiiiii ben de gittim gittigimde uyumustu yanimda annem vardi o bakti 2 saat kadar denize girdim sonra uyandi aglama krizi tuttu kosa kosa arabaya bindik otele donduk😄😄