Anneler selam kızım 22 aylık 2 gündür çok feci öksürüyor asla uyku uyumadık yemek yemiyor emse bile azıcık emiyor. Boğazında bir balgam var atamıyor. Doktora götürdük salgın var dediler sizlerde de aynı durum var mı? Boğazları anjin olmuş. Bu arada biz yüksek ateş ve şiddetli kusma şikayetiyle gittik doktora. Ama bu öksürük ve hırıltıya önerebielcrğiniz başka çözüm yolları var mı 🥺