Istanbul01 Kızlar oğlum hasta idi çok şükür iyi ama şuan. Ama ben çok yoruldum. Hele bu ay huzursuzluk Memnuniyetsizlik ağlamalar bide çok sinirli artık sinirlendiği an elinde ne varsa atıyor hemen yada bana vuruyor bazen. Resmen değişti huyu😔
Balkupum2505 Istanbul01 2 yaş sendromuna hoşgeldiniz 2 yasinda oglum aylardi anlattiginiz gibiyiz huni taktik
Emirin_Annesi10 Istanbul01 19 ay 10 günlük. Elinde ne varsa fırlatıyor her istediğini ağıtla yaptırmak istiyor sürekli küsüyor inatlaşıyor vuruyor ısırıyor çimdiriyor🤧
Balkupum2505 Emirin_Annesi10 ayniyiz valla bisey sorsam cirlayarak bagirarak cvp veriyo konusma sıfır hep aglak