Kizlar 2 yaşında bı kizim var 3 gündür belki vücudunda ağzını kenarlarında poposunda dhada çok olmak üzere su cicigi gbi oldu hertarafi yavrum ne uyku uyubiliyor nede yemek yiyiyor benimde için parcalaniyor hergun götürüyorum doktora bugnde özel hastaneye götürdüm doktor görür görmez dedi el ayak ağız hastalığı beyinmden vuruldum anki DHA yeni duyuyorm bn bu hastalığı 1 hafta sürer seni ilac yazdı bı iğnesi tedavisi YK dedi kizlr allh askiniza başına gelen yada bu hastalıkla bı bilgi olan varsa lütfen syeleyin içim rahatlasın birz doktor dedi korkulacak bisy yok birinden bulaşmış dedi girip gbi aynı genede hiç içim rht değil 😔😔😢