Merhaba kizlar. Tam iki hafta once kapali burun ameliyati oldum. Surekli ozel solusyonu ile yikamama ve kremlememe ragmen malum yerdeki dikişlerin uzerinde kan kaldı ve bir gece bile yetti kurumasina. Korkudan dokunamadikca o tabaka kalinlasti. Su an disaridan hic ameliyat olmus gibi degilim ama kapali ameliyatta dikis atilan yer (burun icinin burun ucuna bakan kismi en yukarisi yani) kapkalim semsert bir kan tabakasiyla kapli. Oyle ki icinden gecen dikislerin ucu tabakanin ustunden gozukuyor (bu yuzden asla tutup cekemiyorum dikisler zarar gorur diye) kendiliginden dusecek diye beklerken bu vakit oldu ve arastirdigimda 3 aya kadar kalan (eriyen) dikislerin bile oldugunu ogrendim. Belki oyle dikistir diye korktum ve size sormak istedim. Bu tabakayi ordan nasil alabilirim. Oksijenli su ve pamuk cubugu diye duydum ama kurumus kan icin gecerliymis benimki baska bir boyut rengi kirmizi bile degil koyu kahve artik. Lutfen bilgi sahibi olanlar yardim ederseniz sevinirkm