1 hafta once doktorumun tavsiyesiyle bebelac gold ar mamaya gectik ama bebegim kabiz oldu sizce mamadan midir ar mama kullananlar boyle bir sorun yaşadiniz mı. Aslinda kusmasina cok iyi gelmisti kusma problemimiz kalmamisti ama kabizlin yapti sanirim kullanmayi birakacagim mecburem😔