mihrosum presyneo kullandınız mı? Biz de aptamille başladık çok gaz oldu ve kabızlık yaptık. 1 haftadır hipp combiotic kullanıyorum ondan da çok memnun değilim. Doktorum presyneo ya geçebilirsin dedi. Her bebek farklı ama merak ettim yine de siz kullanıp memnun kaldınız mı?