Bebeğimi bu zamana kadar hep ayagimda sallayarak uyutuyordum fakat yaklaşık 3 gündür katıla katıla ağlıyor uyumamak için şuan 6 aylik battaniye içine koyup sallayınca hicbirsey yok uyukluyor bir yeri ağrıyor desem battaniyede neden kahkahalar atıyor dişleri kaşınıyor sadece diş bu kadar hircinlastirir mi bilemedim tam olarak ne istiyor anlamıyorum hep miz miz bir halde