Merhabalar 13 aylık ikizlerim var biri baba diyor diğeri gel ve baba diyebiliyor bunun dışında alkış baybay çak cee oyunları yapabiliyorlar işaret parmağı ile bütün nesneleri gösterip sorduğum da kitapların üzerinden tek tek herşeyi gösterebiliyorlar hayvanlar meyveler sebzeler hepsini biliyorlar ama taklitleme yapamıyorlar bir şey soracakları zaman işaret parmağı ile gösteriyorlar dil gelişimi için nasıl desteklemeliyim yardımcı olursanız sevinirim