Elifin-annesi Alacaaa benimde öylen den beri böyle adet sancisi gibi sancim var ilk başka kaç saate bir geliyor
Goktugakca-3419_ Elifin-annesi yalancı sancı girer geçer ama 10 dakkada bir 5 dakkada bir giriyorsa o gerçek sancıdır ve gün boyu kesilmiyo şiddetleniyorsa
Alparslan2206 Elifin-annesi bende anneme sorardım nasıl anlayacağım diye ama anlaşılıyo zamanı gelince belde huzursuzlukla başladı benim git gide sancıya döndü hayırlısıyla kucağınıza alın 🤲🏻
Nargiza97 Doğum sancıları devamlı olur karın altından bele vuruyor sancılar, regl sancılardan biraz şiddetli olur yani bende öyleydi herkesde aynı olmayabilir tabi benim suyum geldikden sonra hastaneye gittik orda vurdular suni sancı
Zmnl19 Elifin-annesi belden gelir adet agrisinin daha sicagi bir agridir belden gelerek kasiklara vurur
Masal_1 Elifin-annesi benim ilk 3 saat saatte 2 kere falan oldu. 3 saatin sonunda yatamadım ve sürekli hareket ettim.(yataktan zıplatarak kaldırıyor sancı) Git gide artıyor. Şuan nasılsınız peki ?
Masal_1 Elifin-annesi özele gidiyorsanız şayet doktorunuzla iletişime geçin en doğru bilgiyi o verir. sabaha inşallah hayırlı haberlerinizi alırız 😌 hayırlısıyla sağlıcakla evladınıza kavuşun inşallah . Haber vermeyi unutmayın 😌
Elifin-annesi Masal_1 zaten hastanedeyim canim yuksek tansiyondan , ödemden dolayi da , şimdilik gelen giden yok
Maviimm Elifin-annesi ilk başta karnım düzenli şekilde kasıldı. Yani sertleşti bebek bi yere toplandı bu 15 dakika aralıklarla oldu tüm gün. Gecesinde de suyum azıcık sızdı ondan sonra da ağrılarım başlamıştı