deniz_063 Hiç yapmadığı işse benim gibi risk alabilir. Benim takipçilerim vardı. Derimod, bambi gibi firmalara üretim yapan yerden alıyordum. Başlarda çok uygun fiyata verdim. Günde 5-10 sipariş bazen 20 sipariş aldım. Kargolarla anlaşması oluyor. Belli bir adet altı kabul etmiyorlar. Muhasebesi vergisi vs var. Herşeyin resmi olması lazım satış için. Yoksa kargolar kabul etmiyor. N11 dede mağza açmıştım. Ben ayrıca çalıştığım için birde müşterilerden dalga geçer gibi sipariş verip kapıdan almayanlar olunca sinirlendim. Zaten başka işte çalıştığım için bıraktım. Ama şu zamanda fiyatlar bu karar uçukken inanın bilemedim