anneyimben25 bende aynı marka kullanıyorum cok doldurursam ve içinde unutursam benimde kırışık cıkıyorrr 🫠🫠 ama normal seviyesinde doldurup bitince hemen cıkarınca seriyorum yatagın üstüne sıcaklık gitsin diye ozaman hemen katlarsam kırışık olmuyor ben böyle buldum çözümü