selam kızlar, nasıl oldu bilmiyorum geçenlerde 2 kez üst üste günlük hapımı almayı unuttum. bugün bir baktım hafif lekelenme olmuş (ilk bebeğimde de olmuştu yerleşme kanaması gibi). birkaç gün önce de bir akşam midem bulanmıştı hiç aklıma gelmedi üstünde durmadım. çok panik oldum ya iki bebeğe nasıl bakacam bilmiyorum. şimdi bile çok zor eve mi yetişeyim bebeğe mi. eşimi eczaneye yolladım test almaya ama korkuyorum😭