Aeyna_1 Valla aslında ben özel kliniği olan Hasan diye bi doktora götürecektim giriş 550 TL falandı oğlum çok hastaladi aradım 2 3 gün önce randevu almalisinjz dedi bende mecbur medicanaya gittim orda da tesadüf yasemin diye bi çocuk doktoruna girdim iyi ilgilendi numarasını falan da verdi d vitamini B12 çinko falan verdi Musa diye bi doktor var ona da iyi diyorlar yasemin hanımda iyi şükürler olsun oğlum iyi şimdi ama hala aşırı zayıf ve biz il değiştirdik tekrar gidemeyecez geldiğimiz yerde doktor arıyorum bende bağışıklığı falan düşük oğlumun