Çok sıkıldım bu durumdan artık çok..
Aksiyetem olduğuna eminim doktora vs görünmedim ama bu başka bişey olamaz, ilaç kullanmak da istemiyorum kullananların hali benim gözümü korkutuyor ruh gibi ve duygusuz oldukları söyleniyor. Bugün hava 30 dereceydi yüzmeye gitmek istedim ama çevremden kimse gelmek istemedi eşim yanlız git (oğlumuzla) diye israr etti ama yapamadım. Eşim çalışıyor bu arada. Kendimi yanımda bi kişi daha olmadan güvenli hissetmiyorum tüm insanların bana baktığınu düşünüyorum çok kötü bi hiss yaşayanlar bilir. Bunu nasıl yenerim Allah aşkına bana bişey önerin oğlum için çok üzülüyorum böyle havada sırf kendi korkularım yüzünden çıkartamadığım için ona haksızlık ediyorum…