Bebegim 4 aylik oldu daha once isilik sandim galiba yada yoktu bilmiyorum 2 aydir kolunda bembeyaz bir benek var bilegine yakın dokunsam patlayacak kadar belirgin ama dokundugumuzda tas gibi sert patlamiyor sizce nedir her seferinde unutuyorum dr sormayi