Badekusum1 Hanımlar 2. Ayından beri agulayan ben konuşunca beni pür dikkat dinleyen bebeğim 4. Ayından beri sadece çığlık atıyor. Şu an 6 aylık şimdi hiç dikkatini çekemiyorum. Neden böyle oluyor tecrübeli anneler yazarsa sevinirim
Almi4134 Badekusum1 bizimki de bebek derdi simdi hic 0 7 ayligiz bakalim ne zama konuşur. Üstte kalsin
Mommi2 Badekusum1 bizimkide ayni agu magu diyodu simdi hic ses cikarmiyo bazen ciglik atarsa falan ancak sesini duyuyoruz.ama hersey donemsel oyle dusunun,ilerde cok konusup keske bi sussan dediginiz gunler gelecek 🤣
Nurcukk01 Bizim kız da öyle 2 ayından beri aguluyordu şimdi 4 aylık daha farklı sesler çıkarmaya başladı seslerinş yeni keşfediyorlar diye biliyorum bana normal geldi