Merve0522 3 aylık bebeğim var sütüm yetmediği için mama veriyorum ve sadece 300 Gr almış Aptamil conformil kullandık Aptamil kullandık Bebelac icemedi sürekli kustu hipp çok gaz yaptı başka kilo yapan gaz yapmayan mama önerisi
Umudumsun38 Merve0522 sma optipro kullanıyoruz çok memnunum ne gaz ne kabız hiç bişe yapmadı çok şükür ama bebekten bebeğe farklılık gösterebilir tabi
Ozgemre Sma optipro kullanıyorum çok şükür kabız yapmadı kolik olmasına rağmen gaz da yapmadı iyi de kilo aldırdı
Merve0522 Biz de bugün sma aldık herkes aynı şeyi söylemiş inşallah işe yarar kilo alır ya bide çok hareketli bı çocuk