Sibell Arkadaşlar oğlumu sünnet yaptırmak istiyorum 10 aylık. Avrupa yakasında yaptırıp memnun kalan var mı? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏
biryavuzkusu Sibell doğan hastanesinde üroloji doktoruna yaptırdık adını tam hatırlamıyorum zaten bitane var. Tombik bi doktordu 😊 1 hfta içindr iyileşti bütün doktorlarda beğendi sünnetini
Deyaat Merhaba istanbul fatih kimkapiya yakinsaniz ozel bi klinik var ordan yaptirdim ben pglumu cpk şükür iyi oldu iyileşti 400 tl ye yaptirdik