Merhabalar hanımlar 3,5 yaşında oğlum var fakat cocuk ne zaman hastalansa benim psikolojim bozuluyor en ufak bi ateş çıkmasında bile birsey olucak diye korkuyorum saatlerce ağlayıp üzülüyorum hasta olduğu zamanlarda gündüz uyumasını bile istemiyorum sanki çocuğum uykudan uyanınca daha hasta uyanicak gibi psikolojiye büründüm artık surekli en ufak şeyden korkar oldum surekli ateş ölçüyorum atesi olmasa bile varmış givi geliyor bana böyle bi sorun yaşayan var mi varsa ne gibi bi yol izledi ben psikiyatri ye gitmeyi düşünüyorum psikiyatri tavsiyesi de olursa cok sevinirim İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum