Nesrinhanimm 2 aylık aşımızı olduk bugün. Bebeğim normalde uyumazdı öyle gündüz falan yani . Ama aşıdan geldik geleli uykuya eğilim gösterdi . Karnını doyurup bırakıyorum. Bu yan etkiler normal mi acaba?
Sara1904 Nesrinhanimm üstte kalsın. Benimde bir aylık oldu alışını bugün aynı geldik geleli uyku meme ağlama normaldir inşallah
Emirin_Annesi10 Nesrinhanimm 2 aylık aşısında bizimkide sürekli uyumuştu. Normal canım merak etme yarın düzelir karnını doyur sende dinlen ateşini kontrol et
Denizanasi92 Nesrinhanimm normal canım dua et uyku hali yapmış bize tam tersi olmus saatlerce ağlamıştı 😂
Nesrinhanimm Sara1904 1 aylık aşı da bizimki de uyumuştu . Normalde uykuyu sevmeyen bebek olduğu için ellemedim hiç uyumaya devam etmişti 😄 ama şimdi 3 aşı birden oldu uyuyunca endişe yaptım
Nesrinhanimm Denizanasi92 aslında benimki de ağlayıp durdu da calpol verdim 3 saat sonra ver demişti doktoru verdim uykudan gözünü acamiyo