Bebegim tam 2 Ay 2 günlük. Sabah 7 den beri asla uyumuyor ne yaparsam yapıyım. Emzirdim uyudu memede besiginr koydum 5 dk geçmedi uyandi gene meme istedi emzirdim gazını çıkardım gaz masajı yaptım uyudu gene uyandi sonra mama yaptım 20 dk uyudu hamaginda sonra gene uyandi oyalansin uykusu gelsin diye oyun halisina yatırdım orda 15 dk anca durdu gene memede. Memede uyuyor yatirinca uyanıyor ne yapsam bilemedim var mı Bi çaresi vallahi psikolojim bozuldu. Büyüme atağı mi geçiriyor acaba ??