Merhaba arkadaşlar. 11 günlük oğlum var göbek bağı henüz düşmedi. Bugün altını değiştirirken göbek bağının altında biraz kan gördüm. Aşırı bir kanama değildi çok az. Göbek bağı düşmeden önce hafif kanama normal bişey mi o yüzden mi oldu acaba. Aynı durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım.