Ser-123 bendede olmuştu doktor löşi demişti o akıntıya sanırım yada öyle birşey inanılmaz kötü kokuyordu normal beklemen bir akıntıymış bende sezaryen doğum yaptım . Akıntı ile beraber kaşıntı ağrı idrar yaparken yanma durumu yaşıyorsanız doktorunuza balvurabilirsiniz