Haydinn Ezgii4141 kızımın iki isim daha 10buçuk aylık ama genelde iki ismi ile sesleniyorum kısa olduğu için yormuyor da😂
EllaNaz_2021 Çocuklarım ısmı Arda Arın Eren Cem Kuzey Ella Naz Burda hep ılk ısmı soyluyor her yerde bızde tek ısmıyle seslenıyoruz ama kzımın ısmı iki ismiyle seslenıyoruz alıssın dıye oylede gıder🥰
hemsire09 Ezgii4141 çift isim biri ilk ismi 4 ikinci ismi 3 harfli olduğy için söylendiğinde tek isim gibi oluyor biz o yüzde iki isimle sesleniyoruz, seslenmeyeceksek neden koyalım zaten🤣
Annesininaski hemsire09 hayatımda hiç izlemedim nefret ederim ☺️ sadece Eylül olacaktı başına elif ekledik uyumlu diye
Selin1234 Ezgii4141 benim 3 çocuğum var ürününde iki ismi var ben hep iki ismini söylüyorum ama eşim tek isim söylüyor büyüyünce kendileri seçiyor isimleri
Annekus Ezgii4141 küçük iglum çift isimli sırf ilk ismini anlamayan söylemekte zorlanan olur diye en çok da annemin isteğiyle iki isim koyduk Sancak Efe annemler efe der biz sancak deriz her ikisine de bakıyor Sancak Efe diyince de bakıyor hem tek tek anlamlı hem birleşince daha güçlü bı anlamı var ben seviyorum
GBU Ezgii4141 başlarda iki isim kullanıyordum poyraz ali derdim hep sonradan hep poyraz demeye başladım
Balkabagi92 Ezgii4141 bebeğimin iki ismi var biri kayınpederimin ismi rahmetli oldu dedesinin ismini taşısın diye koydular biz daha çok ikinci ismini kullanıyoruz ama dedesinin ismi ilede sesleniyoruz iki isminide tanıyor seslenince bakıyor 10 Aylık henüz
Esra_0668 Ezgii4141 benim iki oğum var Biri Kaan Aras bunun ikisiylede kullanıyoruz böyle çağırıyoruz . Diğeri Alparslan Hurşit ama sadece Alparslan diyoruz hurşit kayınbabanın adı onlar öyle sesleniyo pek gönlüm razı değil ama böyle oldu ama genelde herkez biz ve çevremizdekiler Alparslan diyor
ikiPrensesAnnesi20 Ezgii4141 ilk kızımın adı azra Melis Azra diyoruz hep ağzımız alışmış ikmci kızımın adı Asel buglem ikinci kızımın iki ismini de kullanıyoruz
Muges4 Ezgii4141 Bebeğimin değil de..Benim 2 ismim var, ikisini de seviyorum. Ama genelde tek isim kullanıyorlar, ilk ismimi. Ben sorun etmedim ne bileyim bence sevdikten sonra kullanılmasa bile 2 isim koyulabilir 🌸