Sunlight bizim de öyle kardeş kıskançlığı olmadı mı sizde ya? Küçük 10 aylık oldu, oğlumla oyunlar oynasam da, etkinlikler yapsam da, boş kaldığı an saıveriyor kardeşine. Yemeğini falan da ben yedirmeye başladım. Kıskanmaması için elimden ne geliyorsa yapıyorum ama olmuyor