Seyda2309 dulox dediginizin etken maddesi duloksetin hidroklorür se ben kullandim anksiyete ve bas agrisi sebebiyle kisaca anlatayim ztn uyku yapar icinca yarim saat icinde uykunuz gelir ama 3 4 saat icinde iki gun uyumus gibi zinde kalkabilirsiniz guzel bir antidepresan uyusturmuyor mutlu hissediyor kafaya birsey takmiyorsunuz yalniz bir gun icmezseniz elektrik soku gibi birsey oluyor yoksunluk cekiyorsunuz birakmasi inanilmaz zor o donem yine ayni girdaba lodoslama giriyorsunuz yemegi ocakta unutabiliyorsunuz birakirken dr soyle biraktiriyor bir hafta birer gun arayla ikinci hafta iki gunde bir ucuncu hafta uc gunde bir icip birakin diyor fakat bu mumkun degil ben iki ayda anca biraktim yoksunluk basladikca kapsulu bosaltip yarisini iciyordym drda iyi bir yontem bulmussun dedi cok agir anksiyete yoksa hic bu tur ilaclara baslamayin sonu yok cunku icersen iyi icmezsen kotusun yapay iyilik hali olusturuyor benimde korkularim var ve saglik konusunda anksiyetem var basim agrisa kotu biset olacak diye korkuyorum bosta kaldikca kafamda kurarim kendimle ugrasiyorum vs gibi sorunlarim var izzet gullunun videolarini izleyin youtubeden adam bos konusuyor demeyin izledikce faydasini hissediyor insan uzun tutuyorku alginiz olussun beyniniz odaklansin tavsiye ederim