Sinemisssss Kızlar bugun doktor bu ilaçı verdi alerji için hastalıktan yeni cıktık ayrıca zorlu bir diş dönemindeyiz iştahını sa etkiler mi ?
Tamamannecim Sinemisssss biz de kullanıyoruz ama iştahla bi ilgisi olduğunu sanmıyorum herzamanki sıklıkta emiyor bebeğim
Aysnndoruk Zaditeni bende ablamda kullandik alerji için kullandik bizde ama o dönem iştahları açıldı ılacdan dolayı
Sinemisssss Aysnndoruk doktor da iştah acar yan etki olarak dedi inşallah 🙏 1 hafta kullanacağım aslında alerji için verdi ama hiç yemiyor bu ara