Avokado almıştım tezgaha böyle koyarım olgunlaşır iki günde, gözümün önünde olmasına rağmen unutmuşum daha yeni bi baktım bu hale gelmiş yenir mi ki bu? Aç bak diyeceksiniz şimdi eğer hala hayrı varsa bunun bana kullanacağımda açayım dedim hoş nasıl bir manzarayla karşılaşırım bilmiyorum ama.
