Kizlar merhabalar 2 buçuk aylık bebeğim var fakat gece öksürmeye başladı bugün doktora götürdüm sözde doktor ilçede tek çocuk doktoru var bir tek ona gösterdim bana dediği kötüleşirse getirirsin şuan öksürük için bişey yapamma dedi bende sahada kotulesmeden getirdim dedim illa kötüleşmesi mi lazım diye söylensin fakat doktor hanım cevap verme gereğinde bile bulunmadı başına bu kadar küçük bebeği olupta öksürüğü nasıl gecirebilirim bir öneriniz varmı acaba? 10 gün sonra merkeze gidicem çocuğumun kontrolü var en azindan 10 gün boyunca ilerlememesi için ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum