Herkese merhaba 2.5 yaşında bir kızım var 1 ay önce tuvalrt eğitimine başladık ama kaka büyük problem, asla ve asla yapmak istemiyor günelrce bekliyor dün gece artık nasıl dayanamadıysa uykusunda yaptı, kakayı yapamayınca çişi de yapmak istemiyor hiç bu kadar zorlanmamıştım anne olduğumdan beri önerisi olan var mı acaba ?