Ozlemaydin Kizlar 8 gn oldu dogum ypali. Spril takcm tekrar hamile klmaktan cok korluyorum sizler dogumdan sorna ne zamn taktiniz ve acisi nasil takarkn ve. Cikarirkn. Bilgi verin bide hni altn. Muane olurkn bi sis le bakiyor ya doktor acisi oylemi
hirayse Ozlemaydin ben normal doğum yaptim 38.gun gittim takindim ben agladim ama aklima dogum anim o acilarim geldi acıcak sandım ama hicbisey yok canim emin ol hem en iyi korunma yöntemlernden hem hapı ictim mi unuttum mu derdi yok mis rahatim yani
Betlll Cnm yine kendi tercihin ama sprial tehlikeli yani bnm çevremden bildiğim kadarıyla baya sıkıntı çıkmış yinede araştır bi derim