Yavrupanda Rota aşısı olduk bugun Malesef birsürü yorum okuyarak korkuyla gittim Kanlı ishaller,meme redleri,ateş,halsizlikler vb yorumlar Etkilendiğim halde okumamda cabası😁😬 İnşlh bişi olmaz 🥺
Demetege Yavrupanda biz olduk 2 sini de hicbirseg olmadı sadece ilkinde Bi kaç gün kabız oldu sonra gecti
Yavrupanda Ay cok saolun kızlarr♥️♥️♥️ Bende panik atak var ister istemez bişimi olcak diye bekliyorum🥺 elimde değil♥️♥️ Cok tşkr ederim hepinize🙏♥️♥️♥️