Rodin124 Kızım çok sakin bir bebekti oldu hep 2 hafta içinde birden çok fazla hareketlendi huysuzluk yok ama aşırı hareketlendi durduramıyoruz sürekli birseylerin üstüne çıkıyor sandalye koltuk masa her yere çıkmaya basladi atak mı bu çözemedim sizce nedir ?
BirDuaMeselesi Rodin124 tek değilmişim çok sevindim buna uysal kızım gitti herşeye ağlayan düz duvara tırmanmaya çalışan bebe geldi
YusufArasinAnnesi Rodin124 benim oğlanda 16 aylık hastaydı kucağından inmedi 3 gün boyunca , zaten peşimden hiç ayrılmıyor bir yapamıyorum 😔😖😖
Aycan1419 Rodin124 enerjisini atacak yer ariyo park istiyo bnce 😂 öyle tırmanma cikma gibi şeyleri yapabildiğini keşfetmiş bence ve hoşuna gittiği için yaphyo çok karışmadan gözetim altında bırak yapsin ciksin sen yapma dedikçe yapcak cunku
cupacakes simiyyy ay demeyin öyle delirdiniz mi ??? Benim ki de o ayda ve huyu çok değişti . Çok erken 2 yaş sendromu icin hazır degilimmmm 😂😂
Keskeuyusamm Atak denmez bence buna. 18 aylık cici bici kızım koltuk tepelerinden inmiyor. Bence bir süre bu hareketlilik ile gidecek
simiyyy cupacakes 1 buçuk yaşından sonra genelde başlıyor bu sendrom 2 buçuk yaşından sonrada üç yaş sendromu başlıyor çok üzgünüm dost acı söyler allah gani gani sabır versin benimde daha altı ayım var ama olsun gelecekte bir gün gelecek 😄😄
Noblemom Benim oğlumda 16 aylık bizde gündüz uykusunu unuttuk gibi sendrom gümbür gümbür geliyor galiba
Demirac19 Rodin124 benim oğlum da 16 aylık sürekli bir yerlere tırmanıyor yerinde durmuyor 😅 atak değil bu normal artık her şeyi her yeri keşfetmek sınırları zorlamak istiyor