Eslem1907 Kızım 18aylik doğum kilomuz 2.575 boy 46cm .şimdi ise 9kilo 75cm katı gıda tam almadığı için biraz alttan geliyoruz doktorumuz anne sütüne çok guvenmis artık kesmelisin dedi sizde durumlar nedir?
Aklimdasin Eslem1907 3985 dogduk 53 cm. Sımdı 11 aylık 80 cm - kilo 10,500 Sizde kilo alımı ne zaman yavasladi?
Yarim_Kilo_Kiyma Eslem1907 Oğlum 18.5 aylık 3650 gram 51 cm doğdu. Yeni kontrolümüz vardı 13.700 gram 90 cm olmuş hamd olsun🌺
Nazlican Eslem1907 2770 kilo 47 cm olarak doğdu 38+2 haftalık olarak 4.ay kontrolümüzde 7100 kg dı şuan 5 aylıgız bilgim yok 🤷🏻♀️
Grininyuztonu Eslem1907 oğlum 18 aylık 14 kilo 87 cm doğum kilosu 4650 51 cm, küçük oğlum 6 aylık 8800 kilo 67 cm doğum kilosu 3980 51 cm
Eslem1907 Aklimdasin ilk 3ay 1er kilo almısti iyi gidiyordu yani.1yad sonrası değişti sanırım yürümeye başlayınca hareketten az kilo aldı.birde yemeye çok düşkün değil sadece taşıyor desem yeridir.mama da almadibhic biberon falan.sadece benim sutumle bu yaştan sonra ne olabilir ki
Eslem1907 Yarim_Kilo_Kiyma erkekler biraz daha önden gidiyor biliyorum benim arkadaşımın da 18aylik 85cm 16kiloymus sizinki uzun olacak masallah
Eslem1907 Nazlican kız mi bebeğiniz ?maşallah ilk aylar güzel alıyorlar zaten sonra hareketlenince bide ek gıda almayınca pek yavaşlıyor
Yarim_Kilo_Kiyma Eslem1907 Evet biz ilk başından beri hrp 3 tık önden gittik. Anne tarafı uzunuz oda bize çekti 🤭
Nazlican Eslem1907 hayır erkek Biz hep mama ağırlıklı gittik bebeğim emmeyi beceremiyordu sağınca da tam gelmiyordu bir de 10 gün yogunbakım da kaldı kilo kaybı olarak taburcu oldu
Eslem1907 Wonderful_mom yeni doğum yapmışsınız sanırım yazilarinza baktım da.gaz sorunu bizde çok yaşadık ben aspiratör başında uyutuyordum elektrikli beşik hamak elde sallama heosini denedik aspiratoru acip bebek ouseti varsa içine koyun bı baklm .anne karnındaki sese benzetmiş.bide kucağınıza oturur pozisyonu yapın bebeginizi YouTube var ordan bakın bı ah ah gaza çare pek yoktur Rabbim kokaylik versin
Eslem1907 Wonderful_mom yeni doğum yapmışsınız sanırım yazilarinza baktım da.gaz sorunu bizde çok yaşadık ben aspiratör başında uyutuyordum elektrikli beşik hamak elde sallama heosini denedik aspiratoru acip bebek ouseti varsa içine koyun bı baklm .anne karnındaki sese benzetmiş.bide kucağınıza oturur pozisyonu yapın bebeginizi YouTube var ordan bakın bı ah ah gaza çare pek yoktur Rabbim kokaylik versin
Eslem1907 Wonderful_mom yeni doğum yapmışsınız sanırım yazilarinza baktım da.gaz sorunu bizde çok yaşadık ben aspiratör başında uyutuyordum elektrikli beşik hamak elde sallama heosini denedik aspiratoru acip bebek ouseti varsa içine koyun bı baklm .anne karnındaki sese benzetmiş.bide kucağınıza oturur pozisyonu yapın bebeginizi YouTube var ordan bakın bı ah ah gaza çare pek yoktur Rabbim kokaylik versin
Dolores Eslem1907 3400 gr 51 cm doğdu. Şu an 6 aylık 7500 gr, boyu da 66 cm. Çok merak ediyorum ekgıdada fark edecek mi