Bezelyeannesi Canım ben gaz damlasıda probiyotik de kullandım. Üniversite hastanesine kadar gittik artık acaba bebek de bir sorun mu var bu kadar ağlaması normal değil dedik. Orada ki doktor ultrason çekti yine gaz dedi, bazı bebeklerde su içsen bile gaz yaparmış. Ayrıca bebeğin erken mi doğdu bilmiyorum benim oğlum 38.haftada doğdu o sebepten de bağırsakları tam gelişmiş değildi. Allah yardımcın olsun gerçekten şu gaz olayı çok sıkıntılı ama geçici bir süreç böylw motive etmeye çalış kendini