Suzi-12 evet bu şekilde bir kaç gün içinde düzene girer bence. Ama istikrarlı olun bugun olmadi aman demeyin hemen bir anda bebeğinizin bunu anlayıp gerceklestirmesini beklemeyin ona zaman verin. Biz büyükler bile aliskanliklarimizdan 21 gun ust uste deneyerek vazgecebiliyoruz.
Saat 15.00 da uykusu gelmeye başlar. 15.00 ve 15.30 arasında uyutursaniz 1 saat uyusun
16.30 dan gec kalkmasın ama 45 dk dan kisa da olmasın uykusu
Bu şekilde süreklilik sağlarsınız aksam 19.30 ve 20.30 arasi gece uykusuna gecer.
Bu uyku duzeni sizi 1.5 yaşına kadar götürür.
Ama vazgeçmeyin istikrarlı olun.
Benim bebegim de su an uyuyor. 12.00 de kalkacak insallah 🙂