Bebekveben ben attigimda kakayla beraber cikiyordu canim, bi de ise yaramadiysa tam atabilirsin bana da doktor basta yarim dedi ama bolmek zor oluyodu, tam attim hep. Kana karismadigi icin sikinti olmuyor. Tabi tam vermeden sen yine kendi doktoruna da bi sor, benim bebek iriydi