Milay 15 gunluk bebeim kotu sekilde pisik oldu,napabilirim cabuk gecsin diye?lutfen yardim edin uyuyamiyorda((
secoz Milay bol bol yıka Canım her alt açmada yıka, bir de pudra dök zararlı diyorlar ama bem kullanıyorum, çünkü hiç bi krem fayda etmedi kızım kabul tutmuştu artık totosu
Acemiannee25 Milay öncelikle ıslak mendil kullanmayın lütfen yıkayıp pamuklu mendillerle silin ılık suyla pişik kremleri önerdi mi doktorunuz bilmiyorum ama biz bepanthol kullanıyoruz bir de pudra bebeğinizin altını havalar sıcak havalandırırın
Nimetdogann Milay bir kaç gün travazorl kullanabilirsiniz her açmanızda da güzelce yıkayıp kurulayın bir de sürekli desitin mor krem kullanabilirsiniz ince tabaka halinde iyi geliyor
NezB38 secoz birde arko yağlı Krem yazıyor onu deneseniz ben doğdu doğalı onu kullanıyorum teyzem söylemişti dış kabı yeşil beyaz insllah o güzel olur
Milay secoz banada diyorlar sakin pudra kullanma diye Cok kotu pisik olmus,poposi dilde onden olmush bacaklarina kadar,her altini deyisdiyimde hel yuyuyorum
Milay Acemiannee25 ben Azerbaycanda olduqum ucun burda havalar 15 gundu soģuk yamurlu keciyor,bilmiyorum napim hastalanir diyede korkuyorum
Acemiannee25 Milay biz yeni doğandan beri kullanıyoruz şu an bebeğim 3 ay 11 günlük bira tombik bir bebek havalar da ısındı o yüzden bezini sık sık açıyorum dolmasını beklemiyorum ıslak mendille sileceksem de ılık suyla yıkıyorum mendilleri öyle siliyorum nemli kalmasın diye kurutuyorum altını iyice sonra duruma göre pudra ya da kremi sürüyorum üzerini örtüp beş on dakika tutuyorum ya da alttan ince bir pijama giydiriyorum bezsiz kalıyor biraz sonra bezini bağlıyorum
AnaBal Milay Pamukla bölgeyi kurutup bu kremi sürersen 1 günde etkisini görürsün ben bebeğime hep kullanıyorum hiç pişik olmuyor
Acemiannee25 Milay o zaman ılık bir bezle silin altını hava soğuksa penye bir pijama giydirin bez giydirmeden dursun bebiş öyle biraz işese de işesin hemen değiştirirsiniz yeter ki altı hava alsın
Guneshr Islak mendil kullanmayın ve bol bol hava aldırın . Alt açmayı serin bezsiz kalsın hemen bağlamayın ne kadar hava alırsa daha çabuk iyileşir. Bir krem öneremem doktorun tavsiye etmesi daha uygun olur ama Ben mustela kullanıyorum memnunum o yoksa sudocrem veya bepantol da olabilir .
hepbahar123 Milay sudocrem kullandim ben hic pişik olmadı çok şükür bezine islak mendiline dikkat rtnonlardan biri de yapmış olabilir
secoz Milay pudra kullan boşver iyileşinceye bırakırsın hemen çünkğ sürtünmeyle tahriş oluyor kremleri de bez emiyor hemen
Haffuse Milay gecmisler olsun, sakin pudra kullanma, cegerleni kaciyor ve hemen ollmasa da etkilenebilir diyor doktorlar… Pisik degil de mantar olmus olabilir mi?… Nasil bisey anlatanilirmisin?…