Bebeğim bir aylık ilk doğunca dr bıngıldagında kapanma var bas cevresı takıp edilmeli ayda 2-3 cm artmalı dedi . Sonra bir haftalıkken kontrol etti yok açıklığı var sorun degıl dedi aile hekiminde ki hemsıre de açıklığı var dedi aylık kontrolde başka bir çocuk dr beyin cerrahı görsün dedi bugün de aşı yapan bir hemşire kontrol etti baktırın isterseniz dedi bas çevresi 2 cm artmış hemsıreye kalsa büyükmüş ama dr 2-3 cm artmalı demıstı ay biraz uzun ve karmaşık oldu ama bı durumu yaşayan varmı çok merak ediyorum pazartesi gidecegız beyin cerrahına